vineri, 23 iunie 2017

Anti-manualul fotografului, EXPLICAT! @ VSLO 2017

Încă din primele zile după publicare am întâlnit tot felul de reacții. Multe dintre comentarii au fost divergente, contradictorii. Am zis: Bine!

Dar a fost ceva cu care toată lumea a fost de acord. Nu a putut fi citit tot odată. Așa că am zis: Și mai bine!

▪ "Mi-a luat ceva timp să-i pătrund sensurile și l-am citit de mai multe ori.  Nu pentru că era nevoie, ci pentru că am vrut!" Acest Anti-Manual mi-a reaprins pasiunea pe care îmi amintesc că o aveam când am început să fac fotografie de stradă." Andrew Sweigart - redactor, Streethunters (recenzie completă aici)

▪ "Chiar dacă este vorba despre o carte scurtă, nu înseamnă că o citești repede. Este plină de înțelesuri, idei, gânduri și sfaturi înțelepte pentru fotografi, pătrunse complet numai după citiri repetate". Chris Suspect - Fotograf, Washington DC

▪ … o carte îndrăzneață, care poate fi mai folositoare pasionatului de fotografie decât abordările clasice de pâna acum." Alex Mara - Reviewer, Mondorama". Alex Mara - reviewer, Mondorama (recenzie integrală aici)

▪ "Aceasta carte este rebelă prin definiție, profesorii o vor urî..." Alex Coghe - fotograf și editor, Mexico City

▪ "O expunere polemică, inteligentă, educată și plină de nerv." Martin U Waltz - fotograf, Berlin

De aceea, în teatrul eliptic din Vama Veche, vom avea dialoguri deschise (și un dialog implică două părți prezente în discuție) pentru a dezlega nodurile care țin ostatică creativitatea sau pentru a tăia aceste noduri gordiene în bucăți!

Această sesiune a "fotografilor anonimi" va fi, sperăm, structurată (sau deconstruită) în două părți: verba et facta, loqui et praxi, teorie și practică.

Un parte esențială va fi fotografierea la fața locului (atât asistată, cât și liberă) a obiectelor și subiectelor banale, în mod continuu și cu perspective diferite, pentru a obține o imagine plină de sensuri.

Michail Moscholios


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu