marți, 20 septembrie 2011

Jurnal Vama sub lumini de Oscar 2011 - ziua 3 - Car photography


Atunci cand l-am cunoscut pe Dan Besliu nu mi-au trebuit mai mult de 10 secunde ca sa-mi dau seama ca pasiunea lui e reprezentata de masini. Respira pentru masini, traieste in mijlocul lor, vorbeste despre ele ca si cand ar avea suflet (si fac pariu ca ma va suna si-mi va spune ca ele chiar au un suflet)...pe scurt le iubeste cu toata fiinta lui. Iar atunci cand poti sa combini pasiunea cu job-ul de fotograf nu poate iesi decat ceva bun iar noi am profitat de asta si l-am rugat sa sustina cursul de car photography de la Vama sub lumini de Oscar 2011.
Dimineata a inceput cu un curs de teorie despre ce inseamna fotografierea corecta a unei masini si modul in care orice fotograf trebuie sa descopere si sa arate punctele forte ale acesteia. Cu ajutorul exemplelor practice (editoriale din reviste de specialitate, cele mai multe realizate chiar de Dan), participantii au inteles ca o masina trebuie respectata si privita ca orice model uman; pentru ca numai atunci poti sa extragi din ea tot ce are mai frumos.

Cei 30-40 de participanti (printre care si multe fete, spre surpriza tuturor) au plecat apoi "pe teren", pentru a fotografia cele 2 "fete frumoase, cuminti, fotogenice si cu dotari full-option" avand prenumele Superb si Yeti si un nume de familie celebru - Skoda.


Despre praf, soarele arzator al amiezii si caldura din timpul zilei n-a amintit nimeni; despre rezultatele unei zile de munca au vorbit toti, la final, fericiti. Pentru ca, intr-adevar, e o experienta pe care rar o poti trai la un workshop de fotografie.
Ce-a iesit, va lasam sa vedeti in imaginile de mai jos.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu