luni, 12 septembrie 2011

Jurnal Vama sub lumini de Oscar 2011 - ziua 2 - Street photography

...sau despre cum am descoperit toti ce oras interesant este Mangalia.

Luni, 22 august am avut ziua dedicata cursului de street photography. Obositi dupa o noapte de fotografiat prin Vama, ne-am dezmeticit de-abia atunci cand Vlad Eftenie a inceput sa ne arate prin intermediul imaginilor cat de frumoasa si speciala este lumea lui. Spun "lumea lui" pentru ca Vlad vede lucruri pe care noi le observam doar dupa ce au fost surprinse de aparatul de fotografiat si ne intrebam cum de ne-au scapat.









Dupa o prezentare plina de suflet, imagini si cuvinte frumoase, Vlad a lansat si provocarea: partea de hand-on se va face in Mangalia, unde participantii trebuiau sa gaseasca "frumosul din urat". N-am sa ascund faptul ca am asteptat reactia celor prezenti la auzul cuvantului Mangalia iar aceasta a fost pe masura asteptarilor: "De ce Mangalia?", "Ce e atat de interesant acolo" etc.
Cat de frumoasa, amuzanta, serioasa sau interesanta e Mangalia au descoperit cu totii in acea zi, iar la finalul sedintei foto, rezultatele au fost uimitoare, atat pentru noi cat si pentru participanti.
Tot luni, am avut parte si de o prezentare sustinuta de Gabriel Balanescu, recent intors din India.





Pe scurt...o alta zi de curs in care lumea s-a simtit bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu