vineri, 6 septembrie 2013

VSLO 2013 - Behind the scenes - episodul I

Asa cum voi veniti la VSLO sa cunoasteti oameni noi, sa socializati, sa invatati, sa traiti , tot asa si eu am un festival al meu. Cel din back stage. Cunosc oameni noi, socializez, invat si traiesc din plin. Am decis sa va las sa trageti un pic cu ochiul in spatele cortinei si sa intelegeti ce inseamna pentru mine acest festival.
Am sa incep cu Andreea. Este adevarat ca ne-am cunoscut cu multi ani inainte de a exista festivalul.De alfel , intre noi fie spus, festivalul exista pentru ca eu am intalnit-o pe Andreea acum ...o viata Asa cum fiecare an aduce satisfactii noi asa aduce si probleme noi. Cele mai multe ( mai ales in timpul festivalului) se duc direct catre Andreea si asta ma salveaza! De obicei, din momentul in care ajungem la Vama Veche aproape toate intrebarile adresate mie ( si va asigur ca la ultima numaratoare am avut in medie on intrebare la fiecare 45 de secunde) au ca raspuns din partea mea : vorbeste cu/spune-i/intreab-o pe Andreea. Pentru ca face parte din organizare trebuie sa fie prezenta la prima ora si sa plece doar atunci cand totul este strans si inchis. Tare este ca atunci cand ajungem in camera, de foarte multe ori incepe urmatoarea zi si trebuie sa fim inapoi in locatie ! Sper sa ma ierte ca nu mai avem concediu vara de patru ani.Ca inainte cu 3 luni de festival discutam, planuim, aranjam lucruri in fiecare zi dimineata, la pranz si seara. Acasa, la birou, in masina.
Eu am idei. Un milion. Nu toate cele mai bune. Visez. Mult. Vreau si asta, si asta, si asta...Spre norocul meu exista Andreea. Cerebrala. Normala . Cumva reuseste sa ma potoleasca. Vorbim, punem pe hartie, discutam pro si contra. Pana la urma iese cea mai tare si fezabila idee care va fi si pusa in practica. Si uite asa avem un eveniment din cele cateva zeci de pe parcursul festivalului.Lucrurile par simple dar nu sunt deloc asa. Munca incepe undeva prin luna noiembrie. Discutiile initiale sunt de obicei despre anul care tocmai a trecut. Desi fiecare an a fost din ce in ce mai bun, nu stiu cum facem dar gasim tot felul de minusuri. Aici putem imbunatati, aici putem schimba, aici putem modifica, asta o taiem de tot... Si asa incepe VSLO 201...De obicei in ianuarie avem un plan gata facut si gata de cautat finantare. Aici nu vreau sa va povestesc prea multe lucruri. Costurile sunt imense ( satisfactiile pe masura). Unele apar pe drum. Pot face comparatie cu scoala lui Mihnea. La inceput platesc pentru caiete si uniforma si spun ca am scapat. Ei bine nu . Trebuie sa iau o carte de mate, 2 de romana si 2 de engleza. Mai trebuie sa platesc......multe lucruri.
Bugetul festivalului este stabilit in ianuarie dar pe parcurs eu vreu si asta, si aia, si cealalta ( pentru ca vreau si lupt sa fie un "altfel de festival") si trebuie gasita finantare. Partea asta este preluata integral de Andreea.Noroc insa ca de ceva vreme suntem sustinuti an de an de oameni care inteleg ce facem acolo. De oameni care ne inteleg.Despre asta insa, in alt episod. Pe urma incepe distractia numita marketing. Si aici trebuiesc adunate materiale, machetat, printat...Pentru cei care au cumparat vreodata tricourile expuse de noi sa stiti ca sunt facute din suflet. Din sufletul Andreei.Festivalul incepe si 12 zile aproape ca nu ne vedem Gasim totusi momente in care stam impreuna. Nu multe. De obicei dimineata la cafea si noaptea la concerte.Exact momentele in care este atat de....frumoasa!Si cand spun frumoasa spun de fapt absolut incredibila!Nu pot sa o arat cu degetul dar sunt mandru. Este Andreea. Andreea mea!.
Iti multumesc personal pentru ca esti. Iti multumesc in numele tuturor ca faci posibila saptamana "patimilor" cu tot ce presupune ea: imagini incredibile, fericire, prietenii, vieti schimbate....

Catalin



va urma...........






3 comentarii:

  1. no, s-o mai aud acum ca zice ceva "in contra" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :) o foarte frumoasa declaratie de dragoste

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru publicarea portretului Andreei! Multumim pentru VSLO de anul asta! Si la cat mai multe editii!:)

    RăspundețiȘtergere