marți, 23 august 2011

Jurnal Vama sub lumini de Oscar 2011 - Despre oameni





Mi-am dat seama ce ne face in fiecare an sa ne "dam sufletul" pentru a organiza acest workshop: oamenii pe care ii avem in jur. Recunosc ca in ultimii ani am cunoscut persoane incredibil de talentate, adevarati profesionisti, oameni pasionati de munca lor si, mai ales fericiti ca sunt alaturi de noi.


Incepand cu lectorii care tin cursurile (si pentru care limba romana n-are atat de multe cuvinte pentru a le multumi pentru ce fac) si pana la participantii care refuza sa doarma si sa manance ca sa stea toata ziua in plin camp sau lipiti de o banca de lemn, toti acesti oameni ne dau puterea sa vrem sa continuam proiectul Vama sub lumini de Oscar.



Va multumim tututror si ne bucuram tare mult ca avem posibilitatea sa va cunoastem.

PS: ca sa va dati seama de ce am tinut sa vorbesc despre oamenii de la workshop, va spun doar ca in acest moment sunt singura in locatie pentru ca cei 80 de oameni care erau in mod normal in jurul meu sunt plecati intr-un camp langa Limanu, pe 38 de grade, pentru a fotografia masini. Acum ma intelegeti de ce-i iubesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu