"Fotografia de produs reprezintă genul fotografic care ajută la promovarea subiectului la care se referă.
Produsul trebuie prezentat în forma cea mai potrivită și mai ales atrăgătoare pentru consumatorul final. Imaginea în sine nu este un scop ci modul prin care se atinge scopul. De aici derivă conținutul care are menirea să informeze, să detalieze și să educe consumatorul.Conținutul nu este suficient. Dacă nu este prezentat clar și inteligent, mesajul se diluează, fotografia devenind un suport care nu induce valoare.
Având în vedere cele de mai sus, în cadrul workshop-ului de produs o să urmărim:
1. o expunere corectă a subiectului;
2. puterea de șoc a subiectului;
3. compunerea imaginii;
4. regia estetică a imaginii;
5. originalitatea subiectului
6. improvizația
De asemenea, în cadrul acestei teme, un “publicitar” va explica participanților ce urmărește să obțină agenția de publicitate și clientul final: o fotografie de produs care “vinde”. - Catalin Savulescu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu