miercuri, 13 octombrie 2010

Un film despre ce-am facut la standul Epson

4K Broadcast Solution a fost, asa cum deja cred ca ati citit pana acum, partenerul Epson, alaturi de Nikon si Adobe, intr-un eveniment de 4 zile desfasurat la Romexpo. Epson a adus super imprimate, noi am adus lumini de Oscar, Nikon o multime de aparate iar Adobe un soft pe care toata lumea il foloseste. Ce a iesit? O nebunie pe care o puteti vedea in filmuletul de mai jos.
PS: Felicitari castigatoarei premiului oferit de 4K Broadcast Solutions - Diana Constantin si tuturor celorlati castigatori!


2 comentarii:

  1. Toata lumea foloseste Adobe, dar nimeni ca Luca :) si mai stiu ca intodeauna cind el se ocupa de tiparit, ies lucruri fantastice... reteta este: lumini Dedo puse cu drag, gobo-uri adaugate dupa gust, geluri Rosco de preferinta calde..., o imprimanta Epson de preferinta care sa tipareasca A3, un Mac (fara cartofi prajiti), un shot de Jack, un Luca glumet haios si pus pe treaba si cam asta este...
    Catalin (www.blog.teleobiectiv.ro)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am vazut shot-ul de Jack dar, intr-adevar, pe Luca l-am vazut non-stop :)

    RăspundețiȘtergere