luni, 4 octombrie 2010

Magicianul Marek Czarnecki



Azi mi-am inceput ziua excelent: pe birou ma astepta ultimul numar al revistei Foto-Video Digital, in care, prin amabilitatea Cristinei Costieanu, am vazut pentru prima data fotografiile lui Marek Czarnecki tiparite. Le vazusem de multe ori inainte, pe monitor sau pe ecranul televizorului, dar recunosc ca explozia de culori si de amanunte m-a fascinat mai mult ca niciodata pana acum. Pentru ca Marek este un magician: el poate transforma un surub intr-o opera de arta si la fel de "simplu" poate face dintr-un scaun de birou o vedeta de cinema in lumina reflectoarelor.



Pentru un om care lucreaza de multi ani in publicitate (asa cum e cazul meu) este fascinant sa vezi ca poti "vinde" orice obiect numai avand o idee, un set-up de lumini si ...un ochi format pentru estetic. Fara vorbe, fara editare, fara slogan si fara sigle, eu as vrea sa cumpar suruburile lui Marek, chiar daca n-as avea nevoie de ele.

Dar si mai fascinant e ca in mai putin de doua saptamani il voi putea cunoaste pe Marek personal si voi putea asista la un workshop sustinut de el. Timp de doua zile (pe 23 si 24 octombrie), la sala Berlogea din cadrul UNATC, Marek Czarnecki va face demonstratii live si va impartasi participantilor din experienta lui. Pana atunci insa, imi fac o lista de intrebari si visez frumos, uitandu-ma la fotografiile lui.

Daca sunteti interesati sa aflati mai multe amanunte despre workshop intrati pe: http://www.4k.ro/index.php/download-area/98-marek-czarnecki-workshop-de-fotografie
iar daca doriti sa vedeti mai multe fotografii semnate Marek Czarnecki, cumparati numarul de octombrie al revistei Foto-Video Digital.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu