marți, 30 aprilie 2013

2013 – one year, 4 news - Transmisie live pe internet

Noutatea numarul 3: Transmisie live pe internet Cine spunea ca nu avem prieteni? Am fost atentionat la un moment dat ca facand un festival cu intrare libera pentru toti iubitorii de fotografie am sa ma “inec” . Ei bine (asa cum am si sperat) am primit ajutorul din partea unor unor oameni la care nici nu m-as fi gandit si care m-au ajutat sa-mi realizez cateva dintre ideile (nebunesti pentru unii) legate de cum ar trebui sa fie un festival adevarat. In cazul de fata vorbim de Bogdan Iosifaru, Product manager la RRC, unul dintre cei mai mari distribuitori cu valoare adaugată de IT din Europa Centrala si de Est. L-am cunoscut intamplator anul trecut si in cele 14 minute vorbite am ajuns la concluzia ca in 2013 VSLO va fi transmis live pe internet! De atunci n-am mai vorbit deloc . De azi insa, RRC este partener oficial VSLO lucru pentru care ma simt extrem de onorat. Desi sunt sigur ca toata lumea va fi prezenta in Vama intre 16 si 25 august, avem o solutie si pentru cei care din motive obiective nu vor ajunge. Transmisie live! Multumesc Bogdan, multumesc Cosmin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu