joi, 16 septembrie 2010

Vama sub lumini de Oscar

Am avut placerea ca alaturi de Cosmin, Cristi si Luca sa fim lectori in Vama. A fost extraordinar, nu am simtit cum a trecut timpul, am muncit pentru fiecare workshop in parte, dar nu am simtit deloc oboseala.

Am lucrat alaturi de o echipa dedicata, care a tras tare, care si-a dorit ca totul sa iasa foarte bine si la final cred ca si-au atins tinta. Au fost multi participanti si feedback-ul de la ei a fost unul pozitiv pentru tot workshop-ul. Acum in filmul de making of revad workshopul de portret, de fotografie de produs, de reportaj si de fotografie de noapte.

Ca si fotografii am facut citeva cadre de making of. Pe linga ele am apucat sa trag un cadru care mi-a placut mult de tot, si se pare ca a bucurat pe multa lume :D.

Nu prea imi gasesc cuvintele, intodeauna mi-e greu sa scriu, dar stiu ca abia astept urmatorul workshop si ca vreau sa multumesc echipelor de la 4k si Videolink si New Ad Zone.




Catalin Savulescu (http://www.blog.teleobiectiv.ro/)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu